Podle exkluzivního průzkumu agentury Personal Unique Research (PUR) je velkým úspěchem práce režijní skupinky. Náš rozhovor s jejich zástupkyní si můžete přečíst zde. "Jsou mega vtipní, milujeme je, jsou nejlepší z celého CSM," uváděli mimo jiné respondenti. Průzkum agentura PUR provedla mezi lidmi čekajícími na čtvrteční oběd před hlavní menzou UHK, takže rozhodně bylo koho se ptát.
Průzkum ukázal, že rozšířeným nešvarem mezi mladými katolíky je chrápání, které poznamenalo spánek 69,69 procent dotázaných. Chvíli to trvalo, ale dnes už funguje mobilní aplikace CSM téměř všem. Sice pořád občas někdo má podle ní spát na parkovišti, na přednášky a koncerty se už ale trefit dá.A i když se našly připomínky, že v nabídce merche chybí náušnice, nárámky a další doplňky, 9 z 10 účastníků merch doporučuje.